Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi, ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, tel. 42 6314 502.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@imp.lodz.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a), w celu rejestracji na szkolenie dla profesjonalistów służby medycyny pracy pt. “Rozwiązania w zakresie wsparcia pracownika i pracodawcy w jak najdłuższej aktywności zawodowej”, realizowane w ramach projektu pt. „Edukacja w zakresie zarządzania zdrowiem starzejących się pracowników oraz opracowanie i upowszechnienie instrumentów promujących zdrowie i zachowania prozdrowotne w środowisku pracy” (umowa nr 6/23/85195/NPZ/2021/312/1243, Zadanie finansowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025, finansowane przez Ministra Zdrowia) oraz na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Administratora [np. potwierdzenia udziału w szkoleniu jako zapewnienia rozliczalności czyli wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z realizacji zawartej umowy i przepisów prawa; informowania o działaniach realizowanych w ramach projektu; przesyłania informacji o prowadzonych działaniach informacyjno-edukacyjnych Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi; dochodzenia swoich praw lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, archiwizacja danych] (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane jedynie osobom upoważnionym w związku z obsługą administracyjną webinaru lub na podstawie przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez cały okres realizacji projektu i jego trwałości, a następnie dla celów rozliczeniowych i kontrolnych – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną administratora.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (np. jeżeli są nieprawdziwe lub nieaktualne), a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (gdy ich przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub do celów statystycznych a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją w której się Pani/Pan znalazł) oraz prawo do przenoszenia danych i uzyskania kopii.
- Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W sytuacji niezadowolenia przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany – nie będą podlegały profilowaniu.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.